בנימה אישית

חשבון נפש

סיכום שנה רביעית של פעילות.

את המיזם גננצ'יק הקמתי בשנת 2010.
באותה תקופה זה לא היה מקובל לדבר על קיימות וחזרה לטבע, הכל היה בחיתולים.

היה ניראה שרוב האנשים תפסו את המיזם כתוצאה של יוצאי הודו, היפיות, מחבקי עצים.

במבט לאחור על החיים שלי אני יכולה להבין איך כל חלק מחיי הוביל אותי למה שאני היום.
אמונה בהשם, לימוד פילוסופיה ומחשבת ישראל לצד כלכלה ויזמות, שנת שרות במכינה למנהיגות חברתית, הרצון בצדק ואמת בחיים שלי והכי חשוב רצון לשנות. וביחד עם זה השינויים בגישה בעולם, ההבנה שמתחדדת שמשהו רקוב, שחסר , שוויתרנו על הפן המקיים של החיים, המהפכה החברתית הכל זה ביטויים של אותו הדבר בעיני.

השנה הייתה שנת אומץ.

גננצ'יק יצא לדרך חדשה, עם חזון מחוזק ומבוסס.
השנה יצרנו מגוון סדנאות חדשות לילדים, השקנו את ערכות הגינון הכפולות, הסנדוויצ'ון, לוחות התוכן וההמחשה ואתר אינטרנט חדש. ייצרנו תוכנית חינוכית לפח הכתום לעריית כפר סבא, תוכנית חינוכית לבתי ספר וגנים ומארזים  למגוון של חברות ואירגונים – שנת עשייה וגדילה.

השנה עשינו צעד אמיץ אמרנו - לא לעושק כלפינו.

כמו הסופרים שמספרים ומפרסמים היום את הבעייתיות עם ההוצאות לאור והרשתות, הבעיה קיימת גם בשוק הצעצועים והפנאי. אז זה שלא ראיתם את המוצרים השנה הרבה בחנויות וברשתות היה מתוך בחירה – בחירה לא להיות עבדים ואמונה שבעבודה קשה נמכור מוצרים באופן מקיים גם אותנו.

בשנה הקרובה היעד שהצבנו לעצמנו הוא לא רק גדילה אלא גם יצירת קהילה.
לשמור על קשר קבוע בניוזלטר ואירועים לקהל השותף לדרך, יצירת חוג שנתי מיישם בעזרת תכנים איכותיים ומוצרים נלווים, יצירת מנגנון של רכישה סיטונאית גם ללקוחות פרטיים (הכוונה היא, שלקוח פרטי יקבל מחירי חנות ברכישה של כמויות בכדי ליצור חיסכון כלכלי גם לנו וגם לצרכן) ולהמשיך לחדש וליצור מארזים ומוצרים עם תוכן והשראה.

תודה לכל קהל הלקוחות המדהים שלנו. נשמע בנאלי וקיטש אבל בלי התמיכה והפרגון שלכם המיזם לא היה קיים. תמשיכו להביע את דעתכם, להעביר ולשתף ולהאמין שניתן ליצור פה חברה מקיימת.

שתהיה לכולנו שנת עשייה, אמונה וחמלה.

עינת מלצר.